piątek, 3 stycznia 2014

Podsumowanie roku 2013...

Wszędzie podsumowania, więc i ja nie będę gorsza;)
Może na początek mały skrót 2013roku;)


Ależ kolorowo się zrobiło;) Na zdjęciu wybrane exploding box-y, które zdążyły załapać się na zdjęcie - tak to one zdecydowanie królowały na moim biurku;)

Kilka kartek:



Bukietów...



Tyle zdjęć;)
Ten rok był dla mnie bardzo ciężki, samotny, a zarazem bardzo pracowity...
Nie wykonałam chyba nawet połowy moich zamierzonych celów, dlatego w tym roku nie będzie żadnych postanowień... Obiecuję tylko na bieżąco uczestniczyć w życiu blogosfery, częściej do was zaglądać i publikować...mam nadzieję, że słowa dotrzymam.
Ten rok był również znaczący dla sklepu, bo przeżyłam przeprowadzkę...wiem wiem obiecałam zdjęcia, ale chroniczny brak czasu ciągle mi to uniemożliwia...ale przyjdzie taki dzień, obiecuję;)
W życiu prywatnym nic się nie zmieniło, oprócz tego, że mam z powrotem mojego męża po 9 miesiącach rozłąki;)
Za kilka dni kończę szkołę florystyczną, więc wolne weekendy wracają do łask!!! Już nie pamiętam jak to jest mieć wolny dzień, a co dopiero weekend;) Looksus;)
Chyba wystarczy tych podsumowań;)
Na koniec chciałam podziękować wszystkim moim obserwatorom oraz wspaniałym dziewczynom, które ZAWSZE zostawiają miłe słowo, a w szczególności:

Dziękuję dziewczyny - jesteście wspaniałe - mam nadzieję, że nie długo będę mogła się Wam odwdzięczyć;)
Dziękuję również wszystkim, którzy do mnie zaglądają;)
Życzę Wam nieustającej weny twórczej oraz aby ten rok był lepszy od poprzedniego!
Do zobaczenie wkrótce;)
Paulina

8 komentarzy:

  1. super podsumowanie:) Jak tu do Ciebie nie zaglądać skoro tworzysz takie cudeńka:) Uwielbiam Twoje kolorowe boxy, cudne kartki i piękne bukiety, zaglądanie do Ciebie to czysta przyjemność:) Wszystkiego dobrego w owym Roku! Nieustającej weny i troszkę więcej czasu dla siebie:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bo do Ciebie zawsze miło zajrzeć piękne rzeczy tworzysz :) na nowy rok życze więc nic tylko dużo sił twórczych i wspaniałych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super skrót zrobiłaś :)
    Zawsze było miło mi tu zaglądać :)
    Powodzenia w tym Nowym Roku, życzę Ci abyś zrealizowała wszystko co sobie zaplanujesz :) wierzę w Ciebie!

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podsumowanie piękne :) Wszystkiego najlepszego na ten rok Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie się napracowałaś - pozdrawiam cieplutko i wielu , wielu takich na nowy rok życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie i fantastyczne zdjęcia :) Powodzenia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ CUDENIEK naprodukowałaś...same śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle pięknych rzeczy tworzysz, że nie sposób powstrzymać się od oglądania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń