środa, 4 grudnia 2013

Chroniczny brak czasu i zaległości;(

Ehhh...nie było mnie tu miesiąc czasu...;(
Dużo się u mnie dzieje...dużo zaległych prac, ale większości nawet nie nadążam fotografować...
U wszystkich na blogu klimat świąteczny pełną parą, a ja tak naprawdę zdążyłam wykonać zaledwie kilka prac... Cały grudzień zapowiada się podobnie, ale mam nadzieję, że pojawię się tutaj jeszcze nie raz...
Dzisiaj pokazuje kilka stroików i kartek, które ostatnio wykonałam...
Stroiki cynamonowe, które przygotowałam mają niesamowity zapach cynamonu, suszonych pomarańczy, anyżu, orzechów, mchu. Gdy tylko wejdzie się do sklepu, cudowny zapach świąt unosi się w powietrzu.
Stroiki te robiłam w tamtym roku, sa jedynie troszeczkę odświeżone;)








...i kilka kartek, które udało mi się stworzyć...








 
Mam nadzieję, że niedługo wrócę...pozdrawiam wszystkich zaglądaczy i tych, którzy zawsze starają się zostawić ciepłe słowo...Dziękuję;*

12 komentarzy:

  1. Stroiki są cudowne :) a karteczki piękne, delikatne i bardzo świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł z tymi stroikami!! Kurczę już mi zapach doleciał i mi się taki marzy już teraz u mnie!!! Kartki śliczne ale ja nadal zachwycam się stroikami!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne karteczki i cudne stroiki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stroiki .. Karteczki tez piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ten pomysł z cnamonem - super!! karteczki jak zwykle urocze :)
    pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pisałam na FB że pewnie stroiki pachną obłędnie :)
    Kartki jak zawsze piękne :)
    No i witaj z powrotem Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie!!! mnie też podoba się cynamon w stroikach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki i stroiki przepiękne :) Uwielbiam zapach cynamonu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko cudne! Urzekły mnie kartki szaro-granatowe:) A stroiki ideał!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te podstawki z cynamonu a karteczki śliczne zwłaszcza dwie ostatnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne stroiczki, a i kartki bardzo urzekające:)

    OdpowiedzUsuń