niedziela, 20 października 2013

Wróciłam...;)

Witajcie po dłuuuuuuugiej przerwie;)
Nie było mnie ponad miesiąc i zawsze trudno po takim czasie znów zabrać się do pisania...przynajmniej dla mnie...takie przerwy nigdy nie robią dobrze:(
Jednak cały ten miesiąc był dla mnie bardzo intensywny...jak pisałam wcześniej miałam przeprowadzkę sklepu do nowego lokalu - a co za tym idzie - malowania, urządzanie, zakup nowych mebli i w ogóle mnóstwo spraw na głowie...
Na szczęście jest już po wszystkim i od tygodnia jestem już w nowym miejscu, w którym czuję się zdecydowanie lepiej;) W wolnym czasie postaram się zrobić kilka fotek;)
A tymczasem chciałam pochwalić się moim nowym banerkiem, który wykonała dla mnie przemiła, przesympatyczna i niezwykle utalentowana Janet. Żanetko dziękuję Ci za wszystko;)
Nie wiem tylko dlaczego banerek na blogu jest taki ciemny...w rzeczywistości jest bardzo delikatny (możecie zobaczyć na fb)
Już niebawem oczekujcie na mega - candy, które wkrótce zorganizuje - trzeba uczcić kilka spraw;)
Trzymajcie się cieplutko, a ja jeszcze dzisiaj zapewne się pojawię tutaj;)

7 komentarzy:

  1. Miło Cię widzieć :) Oby dobre fluidy nowego lokum ściągały rzesze klientów :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Urządziłaś się super i też uważam, że w nowym lokum jest o wiele lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na nowym miejscu :) Czekam na nowe dzieła !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. co za nowy wizerunek , aż musiałam raz jeszcze sprawdzić czy to na pewno Ty . Cudna stronka , gratulacje dla Janet

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek cuuuudny!
    Jestem strasznie ciekawa tego Twojego sklepiku :) czekam zatem na fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj z powrotem faktycznie coś Cie ostatnio nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, klimatyczny baner :) Odnośnie ciemnego banerka, to spróbuj zapisać w formacie png.. może pomoże :)

    OdpowiedzUsuń