niedziela, 15 września 2013

Wyprawka dla Filipka;)

Witajcie po dłuuuuugiej przerwie... nie było mnie dłuższy czas, ale to nie znaczy, że nic nie robię;) Przeciwnie...tyle się dzieje, że ciągle czasu brak...
Duuużo pracy, a poza tym mój sklep od listopada będzie miał nową siedzibę, a co za tym idzie żyję teraz urządzaniem go, malowaniem, kompletowaniem nowych mebli, towaru itd...tak więc nie rozstaję się z pędzlem i zakochałam się w postarzaniu mebli i wszystkich przedmiotów, które wpadną mi w łapki;)
Niebawem postaram się wstawić jakieś fotki z bieżących prac i transformacji nowego lokum;)
A tymczasem...
Przez ok 2 tygodnie pracowałam nad nie lada wyzwaniem;)
Pani Małgosia, którą serdecznie pozdrawiam;) z okazji Chrztu Świętego wnuczka zamówiła taką oto paczuszkę, nazwaną przeze mnie roboczo WYPRAWKĄ;)
Wszystkie pomysły są Pani Małgosi, tylko realizacja moja;)
Paczuszka już dotarła, chrzest także się odbył, więc pokazuję, co stworzyłam: (UWAGA! duuużo zdjęć)

Cały zestaw składa się z exploding box-a, kartki + pudełeczka, albumu oraz metryczki;) Wszystko w delikatnej biało - błękitnej kolorystyce:


Album składający się z 8 kart ukazujący 12 pierwszych miesięcy z życia Filipka:







 Exploding box...

 ...a w środku wózeczek z woreczkiem cukru;)

 Kartka + pudełeczko do kompletu:





Nietypowa metryczka - w środku której znajduje się zdjęcie zaraz po narodzinach Filipka, kartka z kalendarza, zegar, waga i centymetr;) Wszystko przedstawia oczywiście naturalne wymiary;)






Wszystko zapakowałam w ogrooooomne pudełko do kompletu, które również sama zrobiłam;)




Mam nadzieję, że Filipek jak podrośnie, będzie często wracał do chwili swoich narodzin;)
Pozdrawiam i dziękuję za wytrwałość;)

12 komentarzy:

  1. Wspaniała wyprawka, nic tylko podziwiać i gratulować talentu :) Piękne wykonanie! Pozdrawiam i zapraszam do www.papierowykolorowy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna wyprawka:) Daj znać, gdzie się przeprowadzasz, żebym wiedziała, gdzie Cię szukać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna praca:)Wszystko świetnie skomponowane i dopracowane:) gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna wyprawka i nie mogę się nadziwić tym ręcznym napisom. Gratuluje nowego lokum

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja! pojechałaś po bandzie! ;-) aż brak mi słów. cudne, urocze, przepiękne-to tylko słowa, które nawet w połowie nie oddadzą zachwytu

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i extra realizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw. Szczególnie podoba mi się wyprawka ;) Ciekawa jestem nowego lokum ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzruszył mnie ten zestaw prezentów. Piękny pomysł i doskonałe wykonanie :)
    Powodzenia w nowym miejscu :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :) Piękne kolory i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezent! i taki wieloelementowy :) Pięknie wykonane :) Taka metryczkę widzę piewszy raz i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magiczny zestaw! Całość prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. albumik slicznie wyglada w środku zwłaszcza a metryczka genialna! bardzo mi się pdoba

    OdpowiedzUsuń