czwartek, 11 lipca 2013

Uszyłam koszulę;)

Urodzinowa koszula ze sweterkiem dla Pana Bill'a;)



13 komentarzy:

  1. takiej jeszcze nie widziałam, i ...nie szyłam :) fajoska !

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie bardzo fajne, kolorowe kolorki. Super razem się komponują. Bardzo radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja! świetna forma i kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną koszulę uszyłaś, kolorki fajne, bardzo optymistyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszule zawsze na czasie:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chcesz mogę Ci oczywiście poza konkursem udostępnić te informacje jakie dostaje na pocztę e-mail, bo do konkursu przystępują osoby, które zapisały się przed 30 czerwca 2013. Na stronie wyczytałam, ze dziewczyny pytały właśnie o materiały poza konkursem i organizatorzy wyrazili zgodę na ich udostępnianie.

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja wiedziałam, że Ty zdolna jesteś, ale nie wiedziałam że i uszyć potrafisz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękną koszulinę uszyłaś

    OdpowiedzUsuń