poniedziałek, 29 lipca 2013

Bukiety z lizaków na pocieszenie;)

Dawno mnie nie było...ale przez chwilę znalazłam się na tzw. zakręcie życiowym... na szczęście wszystko powoli wraca do normy i mam nadzieję, że już tak zostanie...w końcu co nas nie zabije, to nas wzmocni;)
Na pocieszenie bukiety z lizaków, które miałam ostatnio przyjemność wykonać:

1. Bukiet dla Pana Piotra z 40 lizaków na 40 urodziny;)



2. Drugi bukiet również dla Pana z 21 lizaków - imieninowy;)



i ostatni - typowo ślubny - dla Młodej Pary;)



7 komentarzy:

  1. Fajne są te bukiety, już dawno ich nie robiłam. Przydałoby się odświeżyć ten pomysł, choć z pewnością nie przebiją one Twoich, zgrabniutkich i efektownych kompozycji. Mam nadzieję, że wszystko już u Ciebie w porządku i zaserwujesz nam jakieś cuda niebawem ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne bukiety. już niedługo ślub w rodzinie, może pora stworzyć takie cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smaczne i piękne bukiet, takie równiutkie:) Mam nadzieję, że już wyszłaś na prostą i wszystko będzie już ok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miło wiedziesz że dajesz radę i mam nadzieję ,że już będzie dobrze . Życie nas nie rozpieszcza ale na szczęście jest życie wirtualne pełne kolorowych karteczek na osłodę życia i smacznych bukiecików jak u Ciebie. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne bukiety:) Mam nadzieję, że już udało się Tobie wszystko poukładać:) Tego Ci z całego serca życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super te bukieciki , najbardziej podoba mi się ten imieninowy i dla Pary :)

    OdpowiedzUsuń