piątek, 17 maja 2013

Szczyt chamstwa i bezczelności!!!

Ależ się zdenerwowałam!!!
Wczoraj koleżanka powiedziała mi, że na blogu http://www.ciachbook.blogspot.com/ są zdjęcia moich exploding boxów i kartek... weszłam pod wskazany adres i co widzę??? Rzeczywiście - zdjęcia moich pudełeczek i kartek, z których usunięte są moje loga, a szanowne panie-artystki podają się za właścicielki tychże prac i zachęcają gorąca do składania zamówień!!! 
NO JAK TAK MOŻNA PYTAM!!!!!
Po pierwsze nikt mnie nie pytał o zgodę na udostępnienie zdjęć, a po drugie, jak można usuwać logo ze zdjęć i podawać się za autorów!!!
Po interwencji, zdjęcia zostały usunięte... Jednak ostrzegam wszystkich, aby bacznie obserwować tego bloga...były tam nie tylko moje, ale i innych dziewczyn prace...
Oczywiście wszystkie z usuniętymi logami...
Chamstwo i szczyt bezczelności...nic dodać nic ująć...

15 komentarzy:

  1. O rany!!! Nie wierze w to co czytam! Żeby być tak bezczelnym!! Dziękuję za informację. Dobrze że już usunęli (szkoda że nie swojego bloga). Takim przydałaby się nauczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego ja zawsze swoja nazwę umieszczam na pracy, a nie obok, żeby nie było trudno usunąć moja nazwę. Nie Ty pierwsza i nie ostatnia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby było trudno usunąć moje logo. Jakiś chochlik się wkradł.

      Usuń
  3. Masakra z tymi ludźmi...
    Ja chyba też zacznę robic tak jak Chabrowa Panienka, i będę dawac podpis na pracy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps. Proszę Cię - nie chcę tutaj nikogo obrażac bo każdy robi tak jak potrafi - ale porównując Twoje prace z ich pracami to woda i ogień normalnie :D w sumie, nie ma żadnego porównania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie szczyt chamstwa i bezczelności, a najgorsze jest to, że takie sytuacje zdarzają się nagminnie

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba żartujesz??? masakra! to trzeba miec tupet!

    OdpowiedzUsuń
  7. to sie nawet mi w głowie nie potrafi zmieścić,

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, że się zdenerwowałaś. Tak jak napisała Paseczkowa, nie ma nawet co porównywać Twoich i ich prac, bo Twoje są zupełnie inne. Ciekawe co by było jakby ktoś zamówił to co by dostał?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ to trzeba mieć tupet i zero wstydu żeby takie rzeczy robić...

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba naprawdę nie mieć wstydu!!! Byłam na tej stronie i zastanawiam się kto by im takie cudne pudełeczka wykonał bo ich prace.... są na o wiele niższym poziomie

    OdpowiedzUsuń
  11. brak słów, ludzie sa naprawdę bezczelni, a Twoje prace w porównaniu z ich to dzień do nocy!

    OdpowiedzUsuń
  12. wcale się nie dziwię,że się zdenerwowałaś kopiowanie jest zbrodnią a jeszcze w takiej formie to szczyt. Na pociesznie odwiedziłam ich blog i one blado przy Tobie wypadają i to bardzo ....

    OdpowiedzUsuń
  13. możesz pójść do prawnika i starać się o odszkodowanie, bo jakby nie patrzeć to jest twoja praca a jednym zostało tu naruszone prawo autorskie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że usunęły zdjęcia, ale zgadzam się z dziewczynami, że powinny bloga usunąć, a po za tym ich prac nawet nie można porównać z Twoimi, do pięt Ci nie dorastają.

    OdpowiedzUsuń