sobota, 20 kwietnia 2013

Zasypana exploding - boxami

Witajcie kochani...
U mnie chroniczny brak czasu...siedzę, sklejam, projektuję, wymyślam, przycinam, ozdabiam, itp...itd;) W miarę możliwości staram się zaglądać do Was, chociaż nadmiar obowiązków przytłacza mnie...doba jest zdecydowanie za krótka... prowadzenie domu i firmy w pojedynkę zdecydowanie nie jest łatwe...dochodzi tęsknota za nieobecnym mężem i samotne wieczory...Ale czas na szczęście jest dla mnie łaskawy i pędzi jak szalony... Mam pierwszy wolny weekend od niepamiętnych czasów, więc staram się nadrobić zaległości...
Dziś pokażę prace, nad którymi pracowałam w tym tygodniu...
Na początek pudełeczka, którymi jestem zasypana;)
Część już jest gotowych, ale większość jeszcze przede mną...

Pudełeczka z okazji ślubu...















7 komentarzy:

  1. Wszystkie wspaniałe, świetna robota!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne boksiki bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam podziwiam! dobra robota! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje pudełeczka są prześliczne, a na żywo prezentują się cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka ale najbardziej przypadł mi ostatni do gustu :) Oczu oderwać nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obłędne pudełka , robią wrażenie a ilość imponująca .... dasz radę zdolna dziewczynko

    OdpowiedzUsuń
  7. tak oglądam jedno i drugie i jeszcze raz i wsumie oba równie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń