czwartek, 28 marca 2013

Księga Gości

Witajcie kochane!
Wpadłam pomiędzy jednymi zaproszeniami komunijnymi, a kolejnymi;) Chwila przerwy się należy, a co;)
Dzisiaj chcę Wam pokazać Księgę Gości, którą ostatnio zrobiłam na szczególne zamówienie... Nietypowa, bo dostałam takie o to zdjęcie:
które miało mi posłużyć inspiracją;) Księga miała być w takich właśnie kolorkach: mięta i brzoskwinia z różem. Długo szukałam odpowiednich papierów...ale w końcu znalazłam i o to co mi wyszło:






 Powiem szczerze, że lubię takie nietypowe zlecenia... Sama w życiu pewnie bym nie wpadła na takie zestawienie kolorystyczne, a tak zainspirowałam się i muszę przyznać, że jeszcze nie raz wykonam pokuszę się o projekt w podobnych barwach;)

EDIT: Księga w środku ma eleganckie, satynowane karty...każda strona jest personalizowana...imiona młodych oraz data ślubu...pierwsza strona  to tekst przewodni dla gości... Nigdy nie udaje mi się zrobić zdjęć w środku, ponieważ karty są białe i moje tło do robienia zdjęć jest również białe i wszystko się ze sobą zlewa...ale popracuję nad tym...obiecuję Agnieszko;)

12 komentarzy:

  1. fakt , kolory nietypowe , kompletnie nie ślubne a jednak dobrze wyglądają są cukierkowe , radosne

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło rewelacyjnie:) To połączenie kolorów jest fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie takie dość cukierkowe ale nie przesadzone więc efekt jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kolorystyka, i dodatki też :) elegancka robótka, E.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku :) Piękne i niestandardowe! A jak taka księga wygląda w środku? Czy są tam póki co puste karty? Bo zawsze są zdjęcia "zewnętrza", a nie wiadomo, co w środku :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna:) Fantastyczne to zestawienie kolorów:D
    Czy tylko mi nie wyświetla się to pierwsze zdjęcie?:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nietypowe zestawienie ale księga piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna księga i rewelacyjne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze sobie poradziłaś :) bardzo mi sie podoba ta księga :)

    OdpowiedzUsuń