wtorek, 19 marca 2013

Exploding box dla chłopca

Po pierwsze: Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze;)
A po drugie: Pytałyście się mnie, jak ja wiążę kokardki...hmm...w sumie to nie mam żadnego patentu, przyrządu do wiązania kokardek też nie mam...jedyne czym sobie pomagam to moje paluszki...potem tylko je formuję i tyle;)

I po trzecie: Chciałam jeszcze podziękować Pani Ewie z http://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/, u której wygrałam Candy i dostałam pięknie zapakowane nasionka aksamitek;) A wszystkich was zapraszam na bloga pani Ewy, bo tworzy fantastyczne rzeczy;)

Dosyć ogłoszeń, a teraz prezentacja pudełeczka;)

 Exploding box z okazji Chrztu Św. dla chłopca... W rolach głównych Wielki błękit i Galeria Rae
Wszystkie stempelki od Joli










17 komentarzy:

  1. Przecudownej urody pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje z wygranej teraz możesz pobawić się w ogrodniczkę dla odmiany .........ale mam nadzieję że zostaniesz przy karteczkach....

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko,a bodziak z kaczuszką...przesłodki:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełeczko, wszystko pięknie dobrane i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudełeczko,mnie zachwycił kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne:D Uwielbiam te kropeczki i stemple:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, dopieszczony boxik :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca. Przemyślana, pomysłowa i dopracowana w szczegółach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak fajnie wykorzystany papier w grochy i jak pięknie on wygląda. Super praca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne. Cudny box!

    OdpowiedzUsuń