poniedziałek, 18 marca 2013

Album ślubny Wiśnia i Czekolada;)

Dzisiaj poczyniłam taki oto album ślubny;) Początkowo zamiar był taki, że miał być biały z bardzo delikatnymi dodatkami, a co wyszło?;)
Chociaż połączenie wiśni i czekolady też robi dobrze, prawda?
W środku zdjęcia wkładane za folijki - jest to o tyle wygodne, że w każdej chwili można je wyciągnąć i schować z powrotem - ja taki mam i co chwila wyciągam i zmieniam zdjęcia w ramkach;)
W głównej roli Biała Róża, ramka i napis ze Scrapińca










17 komentarzy:

  1. Fantastyczny. Widać, że się przy nim napracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. super:) świetna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny album:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album :) I nawet ma kieszonkę na płytę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowity ;-)) Naprawdę bardzo ładny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. PIękny! Czyli ślubne gadżety nie muszą być koniecznie biało-złote :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowny ! :) kolory, dodatki - magia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiśnia i czekolada kojarzy mi się bardzo apetycznie:) Piękny albumik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim jest bardzo elegancki!...a połączenie kolorów niesamowite:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny jest ten album, delikatny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. smakowity albumik i ta wisienka otoczona kryształkami ..... mniam

    OdpowiedzUsuń
  13. idealny, przepiękny i warty wszystkich pieniedzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny. Uwielbiam słowa z tekturki wkomponowane w pracę. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń