wtorek, 19 lutego 2013

Znowu zmiany;)

Witajcie kochani!

Troszkę mnie nie było, ale mam usprawiedliwienie;) Zaproszeń ciąg dalszy;)
Poza tym... w końcu się przełamałam i ... założyłam facebooka;) Zawsze byłam przeciwna tego typu rzeczom, ale... jak mus to mus;) Z prawej strony jest nawet wizytówka i jeżeli jest ktoś chętny, to moze polubić moją Fabrykę Fantazji...będzie mi bardzo, bardzo miło i na pewno się odwdzięczę;)
Na razie nie jestem jeszcze zbytnio wtajemniczona w tajniki fb, ale może z czasem zrozumiem o co w tym wszystkim chodzi i że wytrwam;) W każdym bądź razie rodzę się na nowo, po podobno kto nie ma facebooka, to nie żyje;p
Po drugie - jak już może zauważyliście zainstalowałam sobie takie coś (też z prawej strony jest) osoby najczęściej komentujące;) Postanowiłam, że raz w miesiącu będę nagradzać najczęściej komentujące osoby, aby jakoś się Wam kochane odwdzięczyć;)
To chyba tyle ogłoszeń;)
Wracam dalej do pracy...efekty napewno niebawem pokażę;)
Pozdrawiam Was cieplutko;)
Ps. Paczuszki z Candy już powysyłane;) Jak dojdą dajcie znać proszę;)

14 komentarzy:

  1. Toż to jakaś kumulacja zmian :) FB jest przerażający na początku, ale daje się oswoić :) Trzymam kciuki :)Czekam na nowe fotki
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zmiany:) Nawet mam do Ciebie niedaleko...:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba takie noworoczne zmiany, jak sądzę? .. Trochę jak u mnie ;-)
    Pozdrawiam cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybaczam Ci :p Ile zmian takich chyba pozytywnych na ten nowy 2013 rok :) Juzniemoge się doczekać jak te zaproszenia wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fb da się polubić:) Mi trochę zajęło "zaprzyjaźnienie" się z nim, ale doszliśmy do porozumienia;) Dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam z miłą chęcią :)
    Ps. Ja też chcę takie coś z tymi komentującymi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Już lubię:))Piękna stronka.Jak paczuszka zostanie doręczona napewno poinformuję...niemogę się już doczekać:)))Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubione:) Też od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem utworzenia strony, ale jeszcze chyba mi trochę zejdzie nim mój blog się jej dorobi;) Z niecierpliwością czekam ana Twoje nowe prace:D

    OdpowiedzUsuń
  9. A to ja baaardzo poproszę o wytłumaczenie jak krowie na rowie - hmm może na maila?
    quillingowo@gmail.com

    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję fb:) Nio właśnie jak się robi takie cosik z komentującymi ? Albo skąd to wziąć?

    OdpowiedzUsuń
  11. ja fb miałam i usunęłam i szczerze mówiąc raczej nie prędko wrócę :) jakos mi nawet z tym lepiej :p

    OdpowiedzUsuń
  12. na fb już lubię:) też mam swojego fan page ale nie potrafię wygenerować miniaturki na swojego bloga;)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. także polubiłam na fb:)
    serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez jestem na bakier z nowinkami .... szkoda mi czasu potem się wciągam niepotrzebnie w coś ... a tu dziecko , a tu obiad.... a czas.... jakoś ciągle go brak

    OdpowiedzUsuń