poniedziałek, 11 lutego 2013

Wyniki Candy;)

Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Jest poniedziałek, 11 luty, więc zgodnie z obietnicą ogłaszam wyniki losowania mojego Candy.
Najpierw jednak chciałam bardzo, bardzo serdecznie podziękować wszystkim za udział w zabawie. Zgłosiło się 215 osób, co przeszło moje najśmielsze oczekiwania;) Chyba częściej będę organizować tego typu zabawy, bo dzięki temu poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi z pięknymi, cudownymi pasjami, o których istnieniu nie miałam pojęcia. Staram się odwiedzać Wasze blogi na bieżąco
 i zostawiać miłe słowo...Na wielu Waszych blogach zostawałam na dłużej i oczu nie mogłam oderwać od tych pięknych rzeczy, jakie tworzycie...
Mam tylko nadzieję, że dalej będziecie do mnie zaglądać, bez względu na wyniki Candy;)
Tak jak napisałam wczoraj...nie jest to dla mnie łatwy czas, bo mój mąż wczoraj wyjechał na 8 miesięcy..., ale mam nadzieję, że dzisiaj, dzięki mnie u kogoś choć przez chwilę na twarzy zagości uśmiech;)
Dziękuję wszystkim tym, którzy dołączyli do grona obserwatorów mojego bloga - to dla mnie bardzo wiele znaczy;)
No dobrze, troszkę się rozpisałam, ale powoli przechodzę do sedna...
Postanowiłam, że wyróżnię więcej niż 1 osobę...
Pierwsza wylosowana osoba otrzyma nagrodę główną, oprócz wylosuję jeszcze 3, które dostaną ode mnie nagrody niespodzianki:)
Do wylosowania posłużyłam się programem Random.
Uwaga losujemy!
Nagrodę główną dostaje...
Pod numerem 131 - kryje się Jagódka z bloga http://nowinkinowinki.blogspot.com/ - bardzo serdecznie Ci gratuluję - otrzymujesz cały zestaw mojego Candy;)

Teraz losuję 3 pozostałe osoby, które dostaną nagrody - niespodzianki

Numer 90 - pod którym kryje się Joanna z bloga http://papierowepasjejoanny.blogspot.com/



Numer 103 - pod którym kryje się Tangel 27 z bloga http://www.imaginartis.com/ 





oraz numer 157 - pod którym kryje się kolorowyswiat 


Gratuluję wszystkim bardzo serdecznie i jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie, a zwycięzców proszę o kontakt e-meilowy w celu ustalenia szczegółów;)

37 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim wygranym! Zazdroszczę Wam;)
    A Tobie Paurinko życzę żeby Ci te 8 miesięcy szybko minęło żebyście się mogli znowu cieszyć swoim towarzystwem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję szczęściarom i dziękuję za miłą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu szczęście przeszło obok. Dziewczyny gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim dziewczynom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym....

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! I dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że mąż na tak długo wyjechał :( oby czas szybko minął. Gratuluję wszystkim i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wylosowanych :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez duzo wygrancyh, gratuluję dziewczyny i dziekuje za przemila zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranym . Dziękuję za zabawę i na pewno będę tu wpadać, czy chcesz , czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Za zabawę dziękuję, wygrywającym gratuluję i jeszcze tu powrócę :)
    Paurinko bądź dzielna!
    Pozdrowionka, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Dzięki za zabawę. ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla zwyciężczyń! dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wygrałam,gratuluję zwyciężczyni.A i tak najbardziej sie cieszę,że dzięki candy sie poznałyśmy.To najważniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje:) A Ty kochana trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromnie się cieszę:)))Bardzo,bardzo dziękuję! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O! jaka super wiadomość!
    Ślicznie dziękujemy za zabawę!
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za miłą zabawę , zapraszam na mój malutki konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wszystkim wylosowanym, a Tobie dziękuję za zabawę! Nie powiem, że 8 miesięcy to mało, ale trzymam kciuki, żeby minęło jak najszybciej!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej wygrałam jak mi miło , dziekuje juz wysyłam adres :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. tym razem szczescie mi nie dopisalo, dziekuje za zabawe i gratulacje zwyciezczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje ;)
    zapraszam też na moje candy: http://dameofspades.blogspot.com/2013/02/moje-pierwsze-candy.html
    :)

    OdpowiedzUsuń