piątek, 8 lutego 2013

Przepiśnik kakaowo - jagodowy;)

Witajcie w ten pochmurny, niskociśnieniowy poranek;)
Na początek trochę prywaty... wiecie co, wczoraj trochę się zawiodłam...od dłuższego czasu marzyłam o pewnym wykrojniku...poszukiwałam, podpytywałam, podglądałam no i w końcu zakupiłam!!! Jest to wykrojnik firmy artemio o ten:
W opisie było napisane, ze wykrojnik ma wymiary 6,5x6,5cm, a mniejsze serduszko 4,5x4,5cm... Z niecierpliwością więc oczekiwałam na przesyłkę... no i...co się okazało...największe serduszko ma 4 cm, a najmniejsze 2cm!!! a podane wymiary to wymiary płytki! Eh...chodziło mi o duże serduszko...a te jest do niczego!!! A może Wy posiadacie jakiś wykrojnik serce o wymiarach min. 6cm i coś mi doradzicie:(
Ok, koniec użalania się nad sobą...w każdym bądź razie...stanowczo nie polecam tego wykrojnika!!!

A na dzisiaj przygotowałam przepiśnik z cudownych papierków Jest Pysznie;)





7 komentarzy:

  1. Zobacz te :) http://swiatpasji.pl/sklep/pl/p/wykrojnik-nellies-multi-frame-MFD-022/8285
    wymiary raczej dobrze podane na stronie, bo sprawdziłam ze swoimi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a świetny przepiśnik, cudne kolory:)

      Usuń
  2. Wyjątkowy:) Piękna gra kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory!! Kochana już jest Candy :D W nocy niechcący usunęłam post a że było późno to już mi się nie chciało nowego tworzyć. Rano wstałam i gdy dziecko zasnęło to naprawiłam To co wczoraj popsułam :P Zapraszam do mnie na CANDY!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolory:D Wygląda przesłodko jak na przepisy deserowe:)Co do wykrojnika nie doradzę, bo się kompletnie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiśnik prześlicznie wygląda. Bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń