niedziela, 10 lutego 2013

Owocowe przepiśniki

Witajcie w niedzielne popołudnie...
mnie już po raz drugi grypa dopadła i niedzielę spędzam w łóżku;( Poza tym jest to dla mnie smutny dzień, ale o tym jutro...
Dziś na poprawę nastroju 2 soczyste, owocowe, przepiśniki z debiutujących u mnie papierów Herbatka dla Dwojga. Muszę przyznać, że papierki są przecudowne i na pewno to nie będą moje ostatnie prace z nimi w roli głównej;)
Na pierwszym przepiśniku przekrzywił się trochę zielony diamencik, ale zobaczyłam to dopiero przed chwilą...
Uwaga, dużo zdjęć...











Pierwszy przepiśnik zgłaszam na wyzwanie http://kreatywnepole.blogspot.com/2013/01/wyzwanie3-kropki-kropeczki.html - idealnie się wpasował w kryteria;)

20 komentarzy:

  1. Przepiśniki bardzo ładne. Mi najbardziej się podoba ten z fartuszkiem. Miłego niedzielnego popołudnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te przepiśniki, po prostu super!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poprostu pysznie, i jeszcze latem zapachniało

    OdpowiedzUsuń
  4. Te przepiśniki świetnie wyglądają! Ten z fartuchem jest najfajniejszy :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne:) A ten drugi to dla mnie po prostu cudo, mmm wisienki:D Wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne - soczyste i apetyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wesołe soczyste i w ogóle boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za cudne komentarze i słowa otuchy;* A wyniki candy postaram się ogłosić jutro;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są takie wiosenne i soczyste:) Te wisienki są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale smacznie wygladaja:):):) mniami mniami ! Truskawa mniam!! Pozdrawiam niebiesko, przesyłam promyki słoneczka i duzo zdrówka życzę:):):)
    Ps. Zapraszam do siebie na cukiereczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowite przepiśniki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo apetyczne:) Chylę czoła, bo wykonanie-bomba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie apetyczne przepiśniki ,aż buzia sama się uśmiecha :) Tyle w nich radosnych barw i optymizmu ( wiosennego) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny! dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnego Pola!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba są świetne, pierwszy ma bardzo energetyzujące kolorki, drugi delikatny, nie wiedziałabym, który wybrać, bo i jeden i drugi bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny przepiśnik:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń