piątek, 22 lutego 2013

Lawendowa Księga Gości

Przede wszystkim dziękuję za cudne komentarze pod poprzednik postem;) Jesteście kochane;) Nawet nie wiecie, ile radości mi sprawiacie każdym komentarzem...DZIĘKUJĘ!!!
Dziś prezentuję księgę gości, którą wykonałam wczoraj w wolnej chwili. Księga w tonacji hmm...lawendowej?;)
Odważyłam się na mocniejsze kolorki i chyba efekt jest zadowalający?;)
W ruch poszły papiery UHK, Galerii Papieru oraz moje ulubione perełki płynne, tym razem w tonacji lawendowej.







11 komentarzy:

  1. Jest piękna! Bardzo lubię takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki super. Ten papier ażurowy jest boski i ta kompozycja z kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro lubisz komentarze, to z mila checia zostawie swój z pochwała Twojej pieknej pracy:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory, radosne, księga w sam raz na wiosenne weselicho:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowita intensywność kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak czynisz piękne rzeczy to jak tu nie zostawić komentarza:)Bardzo fajne kolory, super zestawienie i kompozycja kwiatowa przy ramce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ksiega,wspaniałe kolory:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie ,że jest ładny a jaki może być ...a kolorami należy się bawić ....by ożywić naszą często szarą rzeczywistość

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też się podobają takie kolorki ... Właśnie będę robiła zaproszenia w podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No fajnie, fajowo ;-))
    pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń