środa, 13 lutego 2013

Kartka z okazji 33 urodzin

Zostałam poproszona o wykonanie kartki urodzinowej na 33 urodziny. Powiem Wam szczerze, że nie przepadam za takim formatem kartek, ale taka była wytyczna i chyba wyszła nie najgorzej;) Doskonale sprawdził się tu papier z Galerii Papieru ;)
Poza tym...jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w moim Candy oraz ciepłe słowa otuchy, które otrzymałam od Was;* 
A ja zabieram się do produkcji zaproszeń ślubnych - czeka mnie nie lada wyzwanie, bo aż 130;) O efektach będę informować na bieżąco;)
Pozdrawiam Was bardzo cieplutko;)


16 komentarzy:

  1. te papiery same w sobie są tak pękne że inna kartka byc nie moze tylko piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszła, taka kobieca i wiosenna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka:), muszę swoje papierki odkopać, bo wstyd przyznać jeszcze nie cięłam "fioletowych fiołków"

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę kolor fioletowy to już mi się mordka cieszy! Cuuuuudna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda:)Ach te fiolety:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka:)Piękne kolory!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczny papier, przesliczna karteczka:) powodzenia w tworzeniu zaproszeń:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna super dodane kolorki do papieru

    OdpowiedzUsuń
  9. I znowu przepiękna Twoja praca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i w mojej kolorystyce;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skromniutka, ale urokliwa :) Czy użyłaś tam perełek w płynie?
    Jestem ogromnie ciekawa efektów Twojego boju z tak dużym zamówieniem zaproszeniowym :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję;* Tak, perełki w płynie to ostatnio mój dodatek nr 1 - sprawdzają się praktycznie w każdej pracy, a efekt...murowany!!!;)

    OdpowiedzUsuń