sobota, 23 lutego 2013

Kartka ślubna

Witam wszystkich w ten sobotni, zimowy wieczór...;)
Jakby przypadkiem mało mi było zajęć, to zapisałam się do szkoły florystycznej;) Zawsze o tym marzyłam, tylko zebrać się jakoś nie mogłam... Dzisiaj byłam na pierwszym zjeździe i jak na razie zapowiada się całkiem fajnie;) Jak będę coś ciekawego robić, to na pewno zamieszczę zdjęcia moich prac i innych inspiracji;)

Na dzisiaj przygotowałam kartkę z okazji ślubu. Efekt serca pokryty miniaturowymi kwiatuszkami bardzo mi się podoba, więc kontyunuuję wzór, dopóki nadgarstek całkiem mi nie spuchnie od wycinania kwiatuszków;)





16 komentarzy:

  1. Piękna, subtelna, delikatna:) W takim razie czekamy na efekty edukacji florystycznej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna:) Już to pisałam i powtórzę, takie kwiatuszkowe serduszko jest piękne:D Już się nie mogę doczekać, aż pokażesz jakieś swoje kwiatowe twory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jest faktycznie bardzo ciekawy :) karteczka delikatna, bardzo ładna, nie przesadzona ale ozodbna

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak piękne to serduszko kwiatuszkowe:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i delikatna karteczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna karteczka, florystyka wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. delikatna, cudna i nastrojowa kartka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo subtelna, niestereotypowa :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowna :) Serce z kwiatków prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka a serduszko rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  11. O fajnie! Też kiedyś myślałam o pójściu na jakiś kurs co prawda z florystyki :) Kartka pięknie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna - i tło idealnie dobrane i te kwiatuszki ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. idzie się faktycznie napracować ........... przy kwiatuszkach ... ja raz zrobiłam serce z wypełnionych kwiatuszków (3D) i chyba ha juz tego nie powtórzę ...takie tu http://kartkomaniaczki.blogspot.com/2012/12/pudeko-z-sercem.html niby nic takiego ale skęcaj te wszystkie kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń