poniedziałek, 25 lutego 2013

Cynamonowy przepiśnik

Świeżutki, pachnący, cieplutki, dopiero co wyszedł z pod moich rączek, cynamonowy przepiśnik;) Format A4.
Kiedyś już podobny robiłam o tutaj. Dostałam kilka e-maili z zapytaniem, czy mogłabym jeszcze taki zrobić...bardzo długo z tym zwlekałam i jakoś nie mogłam się zebrać, ale najlepiej to tak z poniedziałku;)
Nie lubię robić takich samych rzeczy, więc trochę się różni od "oryginału". Za oknem szaro i ponuro, ale zdjęcia wyszły nie najgorzej;)
Jak Wam mija poniedziałek?;)








14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy przepiśnik, z cynamonem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam smakowity, szkoda, że go nie można wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Wygląda fantastycznie:) Kolorek super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, delikatny:) Doskonale Cię rozumiem, ja też nie lubię robić takich samych rzeczy, a jak przyszło mi zrobić 5 identycznych rożków, to myślałam, że z nudów padnę:) A ja jak to zwykle z poniedziałku, pozaczynałam 100 rzeczy naraz i żadnej skończyć nie mogę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiśnik jest rewelacyjny, bardzo lubię motyw cynamonu.

    a poniedziałek jakoś zlecial w pracy :) pogoda może nie rewelacyjna ale przynajmniej już cieplej i wiosne czuć w powietrzu

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł z tym cynamonem, a tyle mi ich zostało po świętach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca!
    Chyba powtórzę po poprzedniczce, ale muszę...pomysł z cynamonem świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. cynamon mniam uwielbiam:) super przepiśnik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyśmienity i smakowity :) i z tego powodu nawet mi się zrymowało :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm... smaczne wygląda:-) czyli piękny przepiśnik :-) pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny i pomysłowy przepiśnik:) Mi się udało dwa w życiu zrobić;)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam!
    Przesyłka - niespodzianka już do nas dotarła. Mieliśmy ferie i wczoraj pani sekretarka nam przyniosła papierki. Dziękujemy bardzo serdecznie :* Potem będziemy się zastanawiać co z nimi zrobić. Teraz będziemy coś kombinować na temat pisanek itp.
    Pozdrawiamy i dziękujemy raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny jest!!! Bardzo mi się podoba ! Jestem oszołomiona nim :)

    OdpowiedzUsuń