wtorek, 22 stycznia 2013

Wyróżnienie

Kochani, dostałam wyróżnienie od http://danutka38.blogspot.com/ Bardzo się cieszę, tym bardziej, że jest to dla mnie ogromny zaszczyt i dziękuję;)


Zasady powyższego wyróżnienia:

każdy nominowany blogger powinien:

1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,

3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,

5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

A zatem...Fakty dotyczące mnie;)
1. Mam 26 lat, męża i psa;)
2. Uwielbiam scrapbooking w każdym tego słowa znaczeniu, a także wszystko co ręcznie wykonane;)
3. Pochodzę z zakątka południowo - wschodniej części Polski
4. Moja ulubioną porą roku jest jesień - jest taka sentymentalna i melancholijna...trochę taka jak ja;)
5. Uwielbiam domowe zacisze, ciepły kocyk i dobrą herbatkę;)
6. Jestem otwarta, uśmiechnięta i czerpię z życia jak najwięcej;)
7. Marzę o własnym domu z ogródkiem z wnętrzem w stylu shabby;)

A teraz moje propozycje nominacji;)

Uwaga!!!
Kolejność jest przypadkowa;)
ale wreszcie koniec...nie było to łatwe zadanie...;)



10 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo jak miło, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zaszczycona! Strasznie się cieszę i bardzo bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo nie bardzo wiem jak to zrobić. Mam nadzieję, że czegoś nie poplączę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie, miło mi będzie gościć cię u siebie ,
    ale i ja pozwolę sobie pozachwycać się twoimi tworami :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :* i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :-D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń