wtorek, 22 stycznia 2013

Kolejne wyróżnienie

Dostałam jeszcze jedno wyróżnienie od cudownej http://qsloncu.blogspot.com/ Kochana dziękuję Ci bardzo, ale nie jestem w stanie wyróżnić kolejnych 15 osób...dla mnie wyróżnieni jesteście wszyscy, którzy do mnie zaglądacie, komentujecie, bo to dzięki Wam i dla Was tworzę i jestem;)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, komentujących i zapisujących się na moje Candy... dzięki temu poznałam wielu wspaniałych ludzi z cudownymi pasjami;)
Mnie niestety chyba grypa dopadła...a już myślałam, że uda mi się ją przechytrzyć... Wobec tego idę po herbatkę, grzańca i pod kołderkę;)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam;)

2 komentarze:

  1. gratuluję wyróżnienia i życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie po wyróżnienie The Versatile Blogger. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń