niedziela, 11 listopada 2012

Wróciłam;)

Witam wszystkich bardzo serdecznie po dłuuuuuuuugiej przerwie;)
Przez ostatni miesiąc wiele w moim życiu się zmieniło i wydarzyło;) Stąd tak długa nieobecność...
Ale już się tłumaczę...
A więc...spełniło się w końcu moje największe marzenie... i ... otworzyłam swój własne sklepik;)
Przez cały miesiąc kupowałam, załatwiałam formalności, meblowałam, tworzyłam;)
W końcu mam swoją wymarzoną, z bielutkimi mebelkami pracownię!!!;)
Nazbierało się więc dużo zaległości, więc...obiecuję to wszystko teraz nadrobić.
A oto mała zajawka mojego sklepu;)




2 komentarze:

  1. Ja zauważyła,że cie nie ma brakowało mi twoich komentarzy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!! Super wieści. Zastanawiałam się już co się z Tobą dzieje, na szczęście masz się dobrze! Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń