środa, 26 września 2012

Cynamonowy przepiśnik

Witam Was!!!
Pracowałam nad nim kilka dni, ale wreszcie mogę go Wam pokazać;)
Zrobiłam przepiśnik w kolorystyce ...hmm...powiem tak...jak wybierałam papierek na okładkę to byłam sceptycznie nastawiona...a teraz po wykonaniu całości myślę, że jest OK i być może w końcu przekonam się do pomarańczowego;) 
Na okładce jest przyklejony prawdziwy cynamon, dzięki czemu jego zapach delikatnie unosi się w powietrzu...mmm...uwielbiam cynamon!!!
Przepśnik ma format A4 i duuuuużo przepisów się w nim zmieści;)









3 komentarze:

  1. Śliczny i szykowny przepiśnik! Pomarańczowy to bardzo energetyczny i pozytywny kolor, poprawia nastrój, sama przekonałam się do niego niedawno ;) Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cynamonu jeść nie lubię ale uwielbiam jego kolor i zapach...i Twój przepiśnik również baaaardzo mi się podoba :)dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny notes!!! dziękuję za udział w zabawie - pozdrawiam, Magda (DT Scrapek.pl)

    OdpowiedzUsuń